قله رزگ از مسير "سختون" تا تگ نرگس

گزارش برنامه تست ٨/٩/٩٢


مطابق اطلاعيه باشگاه مبني بر برگزاري برنامه آزمون آمادگي شركت كنندگان برنامه صعود به قله اسفنديار و هماهنگي لازم بين اعضاي تيم، برنامه كوهنوردي جمعه ساعت ٥ صبح و از روستاي رزگ با حضور ١٣ نفرآغاز شد.
 

طلوع آفتاب پائيزي

همنوردان

آقاي مهندس چهكندي نژاد

طي اين برنامه تيم از مسير سنگي "سختون" رزگ به قله صعود كردند و در مسير به تمرين ايجاد كارگاههاي مركب و استفاده از ميخ و كيل پرداختند. هدف از اين كار كسب مهارت در استفاده از مياني هاي مصنوعي و افزايش سرعت عمل همنوردان بود.

همنوردان خانم عميديان و آقاي يعقوب پور و ايجاد كارگاه مركب براي حمايت نمايشي

 آقاي حسين پور پس از جمع آوري كارگاه

فريبرز عزيز

در مسير

كارگاه مركب !

در مسير صعود


اينهم خودم !

در قله ٣ تن از اعضا به دليل مشغله كار و زندگي راه بازگشت در پيش گرفته و باقي تيم به سمت تگ نرگس و قله قوچ به راه افتادند.

يال نهايي قله رزگ

تعدادي از همنوردان بر قله رزگ

به سمت قله چارده 

نهايتا پس از صرف صبحانه در تگ نرگس و جدا شدن ٢ نفر ديگر از مسير قله چهار ده و يال منتهي به آن به روستاي رزگ برگشتيم.

در مسير بازگشت

شركت كنندگان در برنامه:


خانمها: عميديان- قادري- عليزاده

آقايان : چهكندي نژاد- رضايي- اميرافشاري- يعقوب پور - حسين پور- خراشادي زاده- جم - كيارش گنجی، فريبرز و قباد گنجي