صعود به قله چهارده

سرپرست : آقای یعقوب پور

تاریخ : جمعه  4 بهمن 1392

گزارش مختصری از برنامه :

این هفته ساعت 5:15 فلکه انتهای غفاری محل حضور همنوردان بود . به  دلیل اینکه چند تا از همنوردان قرار شد کمی دیرتر به ما بپیوندند،با تعداد کمی از همنوردان بلندایی به سمت چهارده حرکت کردیم که درنهایت برنامه ساعت 6 صبح از محل روستای چهارده شروع شد.

 ازمسیر کنار آبشار و روی یال به سمت قله به راه افتادیم صدای آبشار شنیدنی و هوا هم  بسیار عالی بود که نوید این را می داد تا یک روز زیبا و صعود خوبی را داشته باشیم .

در حین مسیر توقفی نیز برای نوشیدن آب داشتیم که ساعت 7:40  بر بلندای قله ایستادیم .  در مسیر بازگشت برای اینکه  همنوردان دیگر برسند توقفی داشتیم و ازاین فرصت برای صرف صبحانه  استفاده کردیم .

از  قبل چون با سرپرست برنامه هماهنگ کرده بودند که دیرتر از ما راه میفتند بهم رسیدیم  وعکسی بلندایی انداختیم و به راه خود ادامه دادیم که در نهایت ساعت 10:15 دقیقه به محل ماشین رسیدیم و برنامه خاتمه یافت .

در پایان با تشکر ازآقای یعقوب پور و همنوردانی که حضور داشتند و جای همه ی بلندایی های غایب خالی به خصوص آقایان گنجی که جای خالی این  عزیزان واقعا حس می شد . ( پیروز وسربلند باشید )

 افراد شرکت کننده : مهندس چهکندی نژاد _ مهندس آذرنوش _  آقای یعقوب پور – خانم علیزاده _ خانم عمیدیان _ صادق حسین پور  

 

                    صادق حسین پور ( باشگاه بلندای کوهستان )