صعود به قله چارده
صعود به قله چهارده
سرپرست : آقای یعقوب پور
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392
گزارش مختصری از برنامه :
این هفته ساعت 5:15 فلکه انتهای غفاری محل حضور همنوردان بود . به دلیل اینکه چند تا از همنوردان قرار شد کمی دیرتر به ما بپیوندند،با تعداد کمی از همنوردان بلندایی به سمت چهارده حرکت کردیم که درنهایت برنامه ساعت 6 صبح از محل روستای چهارده شروع شد.
ازمسیر کنار آبشار و روی یال به سمت قله به راه افتادیم صدای آبشار شنیدنی و هوا هم بسیار عالی بود که نوید این را می داد تا یک روز زیبا و صعود خوبی را داشته باشیم .
در حین مسیر توقفی نیز برای نوشیدن آب داشتیم که ساعت 7:40 بر بلندای قله ایستادیم . در مسیر بازگشت برای اینکه همنوردان دیگر برسند توقفی داشتیم و ازاین فرصت برای صرف صبحانه استفاده کردیم .
از قبل چون با سرپرست برنامه هماهنگ کرده بودند که دیرتر از ما راه میفتند بهم رسیدیم وعکسی بلندایی انداختیم و به راه خود ادامه دادیم که در نهایت ساعت 10:15 دقیقه به محل ماشین رسیدیم و برنامه خاتمه یافت .
در پایان با تشکر ازآقای یعقوب پور و همنوردانی که حضور داشتند و جای همه ی بلندایی های غایب خالی به خصوص آقایان گنجی که جای خالی این عزیزان واقعا حس می شد . ( پیروز وسربلند باشید )
افراد شرکت کننده : مهندس چهکندی نژاد _ مهندس آذرنوش _ آقای یعقوب پور – خانم علیزاده _ خانم عمیدیان _ صادق حسین پور
صادق حسین پور ( باشگاه بلندای کوهستان )
... [ باشگاه كوهنوردي بلنداي كوهستان ] ...